Warunki oraz sposób dostawy naczyń tytanowych BAF
Towar wysyłamy w możliwie najkrótszym czasie po otrzymaniu zamówienia, maksymalnie do pięciu dni roboczych. W wypadku zakupu o wartości powyżej 500 zł nie naliczamy kosztów transportu. W wypadku zakupu poniżej 500 zł koszty transportu wynoszą odpowiednio:
30 zł wysyłka za pobraniem
20 zł przedpłata na konto
Forma płatności
Płatności za zamówiony towar można dokonać z góry przelewem na konto. Numer konta: 42 1050 1083 1000 0090 9008 0301, ING Bank, oddział w Cieszynie.
Istnieje również możliwość dostarczenia towaru za pobraniem - tj. płatność przy odbiorze.
Warunki Dostawy
Dostawę można anulować bez podania powodu, bez jakichkolwiek sankcji, pod warunkiem, iż anulacja nastąpi przed wysyłką towaru. W przeciwnym razie sprzedający może domagać się zwrotu kosztów. Sprzedawca może anulować zamówienie tylko w wypadku, iż towar został wycofany z produkcji lub w wypadku, iż w znaczący sposób zmieniła się jego cena. W wypadku anulowania zamówienia sprzedający skontaktuje się z Państwem i zaproponuje rozwiązanie zaistniałej sytuacji. Zwykle polecany jest towar zastępczy lub rekompensata finansowa – zwrot pieniędzy lub przedpłaty w terminie do pięciu dni roboczych. W terminie do 14-tu dni od momentu doręczenia, można dokonać zwrotu towaru bez podania przyczyny, pod warunkiem, iż towar nie był używany i nie jest on uszkodzony. Opłaty transportowe oraz ewentualne koszty dodatkowe w takich przypadkach nie są zwracane.
NIEBEZPIECZEŃSTWO USZKODZENIA TOWARU:
SPRAWDZENIE TOWARU: Kupujący ma obowiązek szczegółowej kontroli towaru w momencie odebrania go od sprzedawcy (przewoźnika) w celu spisania protokołu ewentualnych uszkodzeń. Protokół uszkodzeń jest podstawą reklamacji. Kupujący ma obowiązek pisemnego powiadomienia sprzedawcy o stwierdzonych wadach w dniu ich stwierdzenia.
Gwarancje
Gwarancja 24 miesięczna obejmuje wszystkie produkty zakupione w sklepie inetrentowym www.pbshops.pl . W wypadku serii GIGANT MICRO CERAMIC i GIGANT profi udzielamy 10 lat gwarancji na płaskość dna naczynia.
Regulamin reklamacji
1.Reklamacje:
Poniższyregulamin reklamacji dotyczy towaru zakupionego u sprzedawcy za pośrednictwem sklepu internetowego. Okres gwarancyjny rozpoczyna się w dniu dostarczenia towaru kupującemu. Sprzedawca udziela gwarancji jakości na całą dostawę. Do towaru dołączana jest karta gwarancyjna. Towar objęty jest 24 miesięczną gwarancją. Bezzwłocznie po otrzymaniu paczki prosimy o kontrolę jej zawartości. W razie stwierdzenia wad w dostarczonym towarze, lub różnicy pomiędzy zamówionym a dostarczonym produktem, prosimy o kontakt z biurem obsługi klienta. Nasi pracownicy natychmiast zajmą się Państwa reklamacją. Powiadomienia o reklamacji koniecznie trzeba dokonać natychmiastowo, najpóźniej jednak do 3 dni od dostarczenia towaru. Po upływie tego terminu przesyłka uważana jest za kompletną i bez wad. W wypadku braku reakcji w ciągu 3 dni, reklamacja nie będzie akceptowana, a dostarczony towar uważany będzie za kompletny.
Miejsce oraz sposób zgłaszania reklamacji:
Towar przeznaczony do reklamacji prosimy dostarczyć na adres firmy. Przesyłki wysłane za zaliczeniem pocztowym nie będą odebrane. Reklamowany towar należy starannie zapakować w uniknięcia ewentualnych uszkodzeń transportowych. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia towaru powstałe w trakcie transportu. Reklamacje towaru uszkodzonego w trakcie transportu nie muszą być rozpatrzone jako uzasadnione.
Do zgłoszenia reklamacji są niezbędne:
1. dokument nabycia towaru
2. karta gwarancyjna reklamowanego towaru (prawidłowo wypełniona poprzez naszą firmę – typ towaru, kod, data sprzedaży, pieczątka, podpis)
3. dokładny opis wady (jeżeli to możliwe również z wyszczególnieniem w jaki sposób wada się przejawia).
Naprawa gwarancyjna
Kupującemu przysługuje w okresie gwarancyjnym prawo do bezpłatnego, terminowego oraz rzetelnego usunięcia reklamowych wad. Reklamacja łącznie z usunięciem wady musi być załatwiona w okresie określonym przez przepisy prawne, tzn. do 30 dni od odebrania przesyłki, w wypadku, iż kupujący z sprzedawcą pisemnie dwustronnie nie uzgodnią przedłużenia okresu naprawy. Klient może żądać wymiany towaru lub zwrotu pieniędzy w wypadku, iż wada towaru jest usuwalna, jednak kupujący nie może z produktu korzystać z powodu ponownego trzykrotnego pojawienia się takiej samej, zatwierdzonej przez sprzedawcę wady, lub w wypadku wystąpienia czterech różnych, przez sprzedawcę zatwierdzonych wad. W obydwu wypadkach konieczne jest dostarczenie wraz z reklamowanym produktem dokumentu nabycia towaru, karty gwarancyjnej reklamowanego produktu, czytelndej oraz kompletnej karty poprzednio przeprowadzonych napraw reklamacyjnych. Zastrzegamy sobie prawo wymiany wadliwego produktu, lub produktu, którego nie można już naprawić, produktem innym, z takimi samymi, lub lepszymi właściwościami. Proces reklamacyjny kończy się dniem wysłania informacji o sposobie załatwienia reklamacji bądź zamknięcia reklamacji i przygotowaniu towaru do odbioru osobistego przez klienta, w wypadku iż produkt był przekazany do reklamacji bezpośrednio w siedzibie firmy. Klient jest informowany o załatwieniu reklamacji telefonicznie lub e-mailem. W wypadku reklamacji nieuzasadnionej towar zostanie zwrócony wraz z odpowiednim ustosunkowaniem się naszego pracownika odpowiedzialniego za załatwienie reklamacji. W wypadku ponownej nieuzasadnionej reklamacji będzie naliczana opłaty w wysokości 45 zł za każdą taką reklamację. Dotyczy to również wypadków, gdy towar przeznaczony do reklamacji ponownie zostanie dostarczony bez potrzebnych dokumentów oraz dokładnego opisu wady! Towar wysłany do reklamacji zostanie naprawiony lub zastąpiony nowym zgodnie z uprzednimi ustaleniami telefonicznymi. Opcjonalnie dokonamy zwrotu kwoty na Państwa konto bankowe. Naprawiony lub zamieniony produkt dostarczymy na własny koszt w terminie do 30 dni od dnia rozpoczęcia procesu reklamacyjnego (tj od dnia dostarczenia nam reklamowanego roduktu). Proces reklamacyjny kończy się w dniu załatwienia reklamacji.
Serwisowanie odpłatne: W wypadku, iż produkt jest reklamowany po upłynięciu okresu gwarancyjnego, lub wada była spowodowana z winy klienta, ew. skutkami nie objętymi warunkami gwarancyjnymi, chodzi o naprawę odpłatną. W takim wypadku klient zostanie poinformowany o tym, iż chodzi o naprawę odpłatną oraz o możliwości naliczana opłaty za diagnostykę, opłaty pocztowej i pakunkownego. O kosztach samej naprawy powiadomimy klienta z wyprzedzeniem telefonicznie lub e-mailem. W wypadku, iż koszt naprawy nie jest przez klienta akceptowany, zaliczana jest opłata za diagnostykę oraz wysyłkę.
Ustanowienia końcowe
Niniejszy regulamin reklamacji został opracowany na podstawie Kodeksu Cywilnego. Klient ma obowiązek zaznajomienia się z regulaminem w chwili zakupu. Potwierdzeniem zamówienia klient wyraża swoją akceptację niniejszego regulaminu oraz zobowiązuje się do jego przestrzegania. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu reklamacji bez uprzedniego poinformowania klienta.
Ochrona danych osobowych
Wykonawca sklepu elektronicznego oraz strony internetowych www.pbshops.pl ma świadomość tego, iż podczas swojej działalności pracuje z informacjami, które zgodnie z przepisem prawny nr 101/2000 Dz.U., O Ochronie Danych Osobowych, posiadają charakter danych osobowych. Wykonawca oświadcza, iż ma świadomość powagi podanych mu danych i zobowiązuje się do przestrzegania wszelkich reguł prawnych oraz etycznych związanych z ich opracowaniem, Spółka dysponuje licznymi funkcjami operacyjnymi służącymi do ochrony dyskretnych oraz osobistych informacji. Wykonawca nie udziela ani nie sprzedaje informacji osobistych dotyczących swoich klientów, nie kompletuje i nie opracowywuje dyskretnych informacji o rejestrowanych użytkownikach (dane osobiste dotyczące narodowości, rasy, religii, związków zawodowych, czynów karnych, stanu zdrowia oraz życia seksualnego).
E-mail: Wykonawca nie sprzedaje ani nie udziela spisu adresów e-mailowych osobom trzecim. Wykonawca może przesłać Państwu formą elektroniczną informacje dotyczące Państwa ostatniego zamówienia lub informacje o aktualnych promocjach w sklepie. Informacje te zostaną wysłane na adres mailowy podany Państwa w formularzu rejestracyjnym.
Wylogowanie : Jako rejestrowani użytkownicy otrzymujecie materiały promocyjne sprzedawcy. Jeżeli nie życzą sobie Państwo wysyłki materiałów marketingowych, prosimy o zaznaczenie odpowiedniej opcji. Jeżeli nie wymeldowaliście podany wybór w formularzu rejestracyjnym, i później zdecydowaliście, iż nie pragniecie ich otrzymywać, możecie kiedykolwiek odznaczyć je w oddziale „Moje Konto“. Od podanej chwili już nie będziecie otrzymywać kolejnych materiałów propagacyjnych. Jeżeli w przyszłości będziecie ponownie nasze materiały potrzebować, wystarczy oznaczyć wybór w oddziale „Moje Konto“. Kontrola, aktualizacja i korekta Państwa danych. Jeżeli życzycie sobie przekontrolować lub aktualizować Państwa dane podane podczas rejestracji, możecie uczynić tak w oddziale „Moje Konto“ na naszych stronach.
Dzieci
Dzieci (osoby do 18 lat) nie są upoważnione do używania podanych stron bez nadzoru osoby dorosłej, prosimy by nie rejestrowały się ani nie podawały swoich informacji osobowych. Używaniem tych stron lub rejestracją jako użytkownik ogłaszam, iż mam 18 lat i więcej.
Zmiany w warunkach opracowania danych osobistych.
Wykonawca zastrzega sobie prawo do zmiany warunków pracowania przetwarzania z danymi osobistymi. O zmianach będziemy oczywiście informować Państwo. Polecamy jednak skontrolować dane warunku kiedykolwiek podczas wizyty naszych stron, by byliście pewni, jakim sposobem pracujemy z Państwa danymi osobowymi.
W wypadku jakichkolwiek pytań związanych z warunkami pracowania z Państwa danymi lub informacjami osobowymi podanymi przez Państwo na www.pbshops.pl, prosimy o kontakt z naszym wydziałem opieki klienckiej za pośrednictwem mailu Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub tel. +420 777 619 855.
Regulamin zakupu ważny jest od 1.6.2011
Masz już nasze garnki?
Wyślij nam swój przepis
a dostaniesz zniżkę 10%
na zakup dowolnego produktu...
Szukasz pracy dodatkowej?
Zobacz naszę oferty współpracy
w dziale Oferty pracy.
Copyright © 1995-2021 pbshops.pl - wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody właściciela zabronione.
Pomoc: +48 602 525 216 | E-mail: info@pbshops.pl
Ta witryna stworzona i zarządzana przez vdweb.cz